Polityka reklamacji

W firmie Fotbo (Podaon CIA) stawiamy na przejrzystość, odpowiedzialność i satysfakcję naszych klientów. W ramach naszego zaangażowania w świadczenie wyjątkowych usług ustaliliśmy jasne wytyczne i procedury dotyczące rozpatrywania skarg, odwołań i informacje zwrotne za pośrednictwem naszego Działu ds. Nadużyć.

Jak skontaktować się z Działem ds. Przemocy?

Jeśli masz jakiekolwiek skargi lub wątpliwości dotyczące naszych usług, możesz łatwo skontaktować się z naszym Działem ds. Nadużyć za pośrednictwem następujących kanałów:
  • E-mail: Wyślij e-mail na adres naduż[email protected], opisując szczegółowo swoją skargę wraz ze wszystkimi istotnymi informacjami.
  • Zgłoszenie do pomocy technicznej: Prześlij zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem panelu konta osobistego, wybierając Dział ds. nadużyć w przypadku skarg. Podaj wyczerpujące szczegóły problemu, aby przyspieszyć rozwiązanie.

Rodzaje nadużyć

Krytyczne skargi wymagające szybkiej odpowiedziKrytyczne skargi wiążą się z poważnymi naruszeniami naszych warunków świadczenia usług, w tym między innymi: wyłudzaniem informacji, spamowaniem, przekazywaniem poczty, atakami DDoS, dystrybucją wirusów, skanowaniem portów, atakami Bruteforce, dystrybucją pornografii dziecięcej, nieautoryzowanymi transmisjami strumieniowymi , Nielegalna działalność hazardowa, Publiczne proxy i komercyjne usługi VPN. W takich przypadkach świadczenie usług jest natychmiast powiadamiane lub zawieszane do czasu dochodzenia i decyzji. Poniżej znajduje się lista rodzajów nadużyć, które mogą wystąpić po stronie klienta Należy pamiętać, że ta lista nie jest wyczerpująca i może z czasem ulegać zmianom:
  • Spam (wychodzący): Wszelkie niechciane wiadomości e-mail wysyłane do użytkowników końcowych, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie takich wiadomości. Spam często charakteryzuje się powtarzalnym charakterem i brakiem zgody ze strony odbiorca.
  • Spam (hostowane przekierowanie i ładunki): Występuje, gdy użytkownik końcowy dostawcy angażuje stronę trzecią w celu reklamowania jego obecności w sieci za pośrednictwem wiadomości spamowych promujących przereklamowane produkty lub usługi. Ta forma nadużycie często wiąże się z rozpowszechnianiem wprowadzających w błąd lub zwodniczych reklam wśród niczego niepodejrzewających odbiorców.
  • Phishing wychodzący (hosting i przychodzący dla danych uwierzytelniających klienta): Phishing obejmuje oszukańcze próby uzyskania poufnych informacji, takich jak dane logowania, poprzez podszywanie się pod legalne podmioty, często za pośrednictwem fałszywych witryn internetowych lub e-maili. Ten rodzaj nadużycia może prowadzić do kradzieży tożsamości, strat finansowych i nieuprawnionego dostępu do danych osobistych lub firmowych. Wyłudzanie informacji ma miejsce głównie w przypadku naruszenia bezpieczeństwa konta użytkownika końcowego, prawie zawsze w wyniku nieaktualnych skryptów uruchamianych przez użytkowników końcowych . Witryna phishingowa to fałszywa witryna podająca się za legalną firmę, taką jak Bank of America lub PayPal, która instruuje osobę, aby wprowadziła poufne informacje. Phisherzy mają wtedy wszystko, czego potrzebują, aby okraść osobę, która właśnie została oszukana.
  • Strony zhakowane lub zniszczone: Przypadki naruszenia bezpieczeństwa kont, prowadzące do nieautoryzowanego dostępu, modyfikacji lub zniszczenia stron internetowych, czemu często towarzyszy wprowadzenie złośliwego kodu lub botów. lub zniszczone strony mogą podważyć integralność i wiarygodność witryny, szkodząc jej reputacji i wyrządzając szkody odwiedzającym. Często hakerzy wstrzykują również złośliwy kod lub przesyłają boty, które mają powodować dodatkowe problemy. Większość kont zostaje przejęta z powodu zakończenia nieaktualny CMS (system zarządzania treścią) użytkowników. Osoby trzecie i organy ścigania analizują te zdarzenia i dostarczają informacji o tym, jak naprawić zaatakowane strony.
  • CAM – Materiały przedstawiające wykorzystywanie seksualne dzieci: Materiały przedstawiające wykorzystywanie seksualne dzieci, w tym obrazy, filmy i inne powiązane treści. Znane również jako materiały przedstawiające wykorzystywanie seksualne dzieci (CAM) lub Wykorzystywanie seksualne dzieci Materiał (CSAM). Ten rodzaj nadużycia jest nielegalny i wysoce nieetyczny. Udostępnianie takich materiałów może mieć poważne konsekwencje prawne i utrwalać wykorzystywanie i krzywdę wobec dzieci. CAM jest często omawiany przy użyciu szeregu innych terminów, takich jak „pornografia dziecięca ” lub „kiddie porno”, których należy unikać, ponieważ minimalizują one wpływ tego materiału zarówno na zaangażowane dzieci, jak i na społeczeństwo w ogóle. Można je również nazwać CSAM – Child Sexual Abuse Material. Używa się skrótów „CAM” (Materiały przedstawiające wykorzystywanie dzieci), „CEM” (materiały przedstawiające wykorzystywanie dzieci) i „CAI” (obrazy przedstawiające wykorzystywanie dzieci).
  • DMCA - Problemy z prawami autorskimi i znakami towarowymi/własnością intelektualną: Naruszenie praw autorskich, znaków towarowych lub innych praw własności intelektualnej, w tym nieuprawniona dystrybucja lub wykorzystanie chronionych materiałów. Ten rodzaj nadużycia podważa prawa twórców i właścicieli treści, prowadząc do strat finansowych i szkód w reputacji. Aby poznać przepisy dotyczące praw autorskich w Internecie w USA, zobacz http://www.copyright.gov/reports/studies/dmca/dmca_executive.html
  • DDoS — rozproszona odmowa usługi i inny wrogi ruch wychodzący (wzmocnienie hosta, przekierowanie, hosty C&C botnetu): skoordynowane ataki mające na celu zakłócenie normalnego działania usług poprzez ich przytłoczenie z zalewem ruchu lub innymi złośliwymi działaniami. Ataki typu Distributed Denial of Service (DDoS) i inne formy wrogiego ruchu mogą spowodować, że usługi staną się niedostępne, powodując przestoje, straty finansowe i szkody dla reputacji.
  • Szkodliwe rejestracje (whack-a-mole/wiele kont, wiele platform): Tworzenie wielu fałszywych kont na różnych platformach lub usługach, często wykorzystywanych do niegodziwych celów, takich jak jako spam lub oszukańcze działania. Złośliwe rejestracje mogą prowadzić do nadużycia zasobów, naruszenia warunków korzystania z usługi i zakłócenia legalnych działań użytkownika.
Proszę pamiętać, że podane opisy mają na celu przedstawienie przeglądu każdego rodzaju nadużyć, a konkretne przypadki mogą różnić się charakterem i dotkliwością. Nasz Dział ds. Nadużyć traktuje wszystkie zgłoszenia poważnie i dokładnie bada każdy przypadek, aby zapewnić podjęcie odpowiednich działań zgodnie z naszymi politykami i zobowiązaniami prawnymi.

Jak reagujemy na Departament ds. Przemocy?

Po otrzymaniu skargi nasz Dział ds. Nadużyć podejmuje natychmiastowe działania w celu rozwiązania problemu:
  • Powiadomienie o nadużyciu: Skarga jest przekazywana odpowiedniemu klientowi w celu rozpatrzenia i podjęcia działań. W razie potrzeby do klienta wysyłany jest szablon wiadomości z wymaganymi zmianami ustawień poczty e-mail.
  • Ramy czasowe reakcji: Klienci otrzymują określone ramy czasowe na reakcję lub naprawienie sytuacji w zależności od rodzaju nadużycia.
  • Działanie klienta: Klienci są odpowiedzialni za analizę i skorygowanie sytuacji oraz zapewnienie odpowiedniej reakcji.
  • Pomoc: Jeśli problem dotyczy błędów w konfiguracji poczty e-mail lub wirusów, oferujemy klientowi pomoc w dostosowaniu ustawień lub przeprowadzeniu kontroli bezpieczeństwa.
  • Brak odpowiedzi: W przypadku braku szybkiej odpowiedzi ze strony klienta, porty mogą zostać zablokowane do czasu rozwiązania sytuacji i przesłania klientowi wiadomości uzupełniającej.
  • Edukacja i ostrzeżenie: Klientom zaleca się zachowanie ostrożności i informowanie o zasadach konfiguracji poczty e-mail, aby zapobiec takim wydarzeniom w przyszłości.
  • Proces usuwania z listy: W razie potrzeby przeprowadzane są działania polegające na usuwaniu z listy. Nadawca powiadomień o nadużyciach jest powiadamiany o podjętych działaniach lub wyniku, jeśli serwer/usługa zostanie zawieszona.

Naprawa

Priorytety według M3AAWG - Grupy Roboczej ds. Przeciwdziałania Wiadomościom, Złośliwemu Oprogramowaniu i Mobilnościom.Priorytety naprawcze dostarczają klientom rekomendacji dotyczących priorytetu reklamacji, uwzględniają wagę nadużycia i zakres konkretnego problemu. Wykorzystuje się także indywidualną ocenę problemów, które mogą zmienić poziom priorytetu dla danego klienta.
Poziom priorytetuPriorytety skarg dotyczące nadużyć w systemie
Krytyczny (P0)- C&C botnet, BCL - Spamhaus SBL - Wykorzystywanie dzieci (CAM, CSAM)
Wysoki (P1)- DDoS, Synflood - Witryny phishingowe - Kradzież danych w sieci - Oszustwo związane z inwestycjami w kryptowaluty - Sprzedaż i dystrybucja narkotyków
Średni (P2)- Skanowanie portów - Ataki słownikowe/bruteforce - Hakowanie/łamanie - Złośliwe oprogramowanie - Wirusy. Rozprzestrzenianie wirusów.
Niski (P3)- Spam - Reklama spamowa w sieci - Sieć pomocy technicznej zajmującej się reklamą spamową - Propaganda terrorystyczna - Zdalne wstrzykiwanie plików - Wykorzystywane luki w zabezpieczeniach
Bardzo niski (P4)- Nielegalny hazard - Nieautoryzowane transmisje strumieniowe - Zniesławianie sieci - Problemy z prawami autorskimi i znakami towarowymi. - Spamowanie komentarzy

Naruszenia prowadzące do zakończenia współpracy

Poważnie podchodzimy do naruszeń naszych warunków świadczenia usług, a powtarzające się lub poważne naruszenia mogą prowadzić do zakończenia współpracy:
  • Konta mogą zostać zablokowane w przypadku braku reakcji na poważne reklamacje.
  • Powtarzające się lub częste naruszenia naszego regulaminu stanowią podstawę do zakończenia współpracy.
  • W przypadku licznych reklamacji związanych z krytycznymi naruszeniami, oprócz zawieszenia świadczenia usług może nastąpić zakończenie współpracy.

Wnioski

W firmie Fotbo (Podaon CIA) dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczne środowisko dla wszystkich naszych klientów. Twoja opinia i współpraca w przestrzeganiu naszych zasad są niezbędne do osiągnięcia tego celu. Dziękujemy za zrozumienie i współpracy. Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz dalszych wyjaśnień dotyczących naszych skarg, odwołań i zasad dotyczących opinii, nie wahaj się skontaktować z naszym Działem ds. Nadużyć